loader

urzad-gminy-solec

ministerstwo-edukacji-narodowej

mazowiecki-kurator-oswiaty

centralna-komisja-egzaminacyjna

okregowa-komisja-egzaminacyjna

zss-pawlowice

zsp-solec

stowarzyszenie-przyjaciol-solca   twoje-radio-lipsko

PLASTYKA PO ANGIELSKU

Moim zdaniem zajęcia „Plastyka po angielsku” były bardzo ciekawe i rozwijały nasze umiejętności. Dzięki nim nasza wiedza na temat malarstwa stała się większa, nauczyliśmy się wielu pojęć dotyczących plastyki, zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Zajęcia były urozmaicone sporą ilością różnych technik plastycznych. Dwukrotnie zaprezentowaliśmy nasze plastyczne dokonania na wystawie szkolnej. Najbardziej podobały mi się zajęcia, na których tworzyliśmy prace plastyczne. Jestem bardzo zadowolona z zajęć, w których brałam udział. Z chęcią wzięłabym udział w takich zajęciach w przyszłości.
Kornelia Chmielnicka
Klasa V
 

 



- wystawa i prezentacja prac.

Po półrocznej realizacji zajęć w ramach innowacji pedagogicznej „Plastyka po angielsku” uczniowie biorący w niej udział zaprezentowali efekty swojej pracy. Na korytarzu szkoły zostały wyeksponowane wytwory plastyczne, zaś podczas zebrania z rodzicami w dniu 4.02.  uczestnicy zajęć przedstawili prezentację multimedialną, opisując swoje prace po angielsku.

 

 


 

- zaczynamy 

W bieżącym roku szkolnym realizowana jest w Publicznej Szkole Podstawowej innowacja pedagogiczna „Plastyka po angielsku”. Ma charakter zajęć nadobowiązkowych i uczestniczą w niej uczniowie klas IV-VI. Autorką innowacji i prowadzącą zajęcia jest nauczycielka języka angielskiego, magister wychowania plastycznego, pani Jolanta Kasprzycka. Celem innowacji jest poprawa jakości pracy szkoły poprzez doskonalenie u uczniów znajomości środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych i fonetycznych) języka angielskiego dotyczących głównie tematu „Kultura” w oparciu o treści programowe przedmiotu Plastyka, a także podnoszenie skuteczności kształcenia. Uczniowie utrwalają, bądź poznają wiadomości dotyczące dziedzin sztuki, tematów w sztuce i środków wyrazu artystycznego, stosując angielskie nazewnictwo oraz wykonując ćwiczenia. Tworzą prace plastyczne wykorzystując wiadomości z zakresu poznanych zagadnień.